Körlektion 55 minuter: pris 840 kr.

Dubbellektion 110 minuter: 1680 kr.

Körlektion kväll 55 min: 940 kr. Priset gäller vardagar från kl. 18.00.

Körlektion lördagar 55 min: 940 kr.

Testlektion 55 min: 500 kr Går endast att boka en gång per elev.

Utbildningskontroll: 110 minuter 1680 kr. Obligatorisk vid bokning av prov genom Elite Trafikskola.

Lån av vår bil vid körprov: 1680 kr. Elev har tillgång till trafikskolans bil 1 timme innan prov + under provet. Medföljande lärare är obligatoriskt och gäller enbart elever som bokat prov via Elite Trafikskola. Det är inte möjligt att hyra trafikskolebil genom oss för privat bokade körprov!

Mopedutbildning AM Moped klass 1: Vecka 9 (sportlov), vecka 11 och vecka 14 (påsklov) 4 995 kr. Ordinarie pris 5400 kr

Våra mopedutbildningar startar varje jämn vecka men med reservation för ändringar på grund av för få anmälda till någon kurs eller omständigheter som vi inte rår över som t.ex. väglag.

I priset ingår kursmaterial, ett lättare mellanmål under teoridagarna, lån av moped, skyddsutrustning och försäkring.

Introduktionsutbildning/handledarkurs: 495 kr per person OBS! Begränsat antal platser.

Riskutbildning B del 1: 595 kr. OBS! Begränsat antal platser.

Teoritester: endast teoritester online 600:- Obegränsat användande eller tills elev arkiveras.

Alla våra lektioner, paket eller kurser går att köpa som presentkort.