Välj det paket som passar din körkortsutbildning bäst!

Vi på Elite trafikskola erbjuder smarta paketlösningar för att göra din körkortsutbildning så enkel som möjlig. Du kan välja den betallösning som passar dig bäst genom att använda;

• E-handel.
  • Scanna nedanstående QR-kod (skriv elevens namn i meddelanderutan).
  • Använda vårt Swishnummer 1231330026 (skriv elevens namn i meddelanderutan).
  • Bankgiro 5548-3762.
  • Betala med kort på plats i vår reception.

All betalning sker i förskott.

Finns det ingen paketlösning som passar dig så hjälper vi dig att skräddarsy din körkortsutbildning. Varmt välkommen att kontakta oss!

10 lektioner á 55 min inkl. teoritester online.

Pris: 8400 kr

Värde: 9000 kr.

15 lektioner á 55 min inkl. teoritester online + bokpaketet

Pris: 12,600 kr

Värde: 13,790 kr

20 lektioner á 55 min inkl. teoritester online + bokpaketet samt Riskutbildning B del 1 (Riskettan).

Pris: 16,800 kr

Värde: 18,695kr.

25 lektioner á 55 min inkl. teoritester online + bokpaketet, Riskutbildning B del 1 (Riskettan) samt utbildningskontroll vid bokat körprov via Elite Trafikskola.

Pris: 21,000 kr

Värde: 22,835 kr.

Obegränsat med teoritester till körkortsutbildningen

När du köper en paketlösning via oss ingår det alltid obegränsat med teoritester så att du i lugn och ro kan öva till teoriprovet under hela din körkortsutbildning via oss. Viktigt att komma ihåg att det är i första hand är körkortsboken som lägger grunden till din kunskap!

Om du har köpt ett paket så är det giltigt 1 år från att du påbörjar din körkortsutbildning eller då din inbetalning gjordes.

Eleven kan även använda ett innestående saldo för till exempel lån av vår bil vid körprovet (om det är bokat via oss) om det skulle vara så att eleven tillsammans med läraren kommit fram till att eleven är redo för körprov innan hela lektionspaketet är förbrukat.

Det går bra att överföra saldot till annan blivande elev eller redan inskriven elev.