Du är välkommen till oss på Elite Trafikskola om du bara vill ta några enstaka lektioner eller för att köra mer intensivt – vi har något som passar alla! Oavsett varför du väljer oss, så ska din resa med oss på Elite Trafikskola bli ett minnesvärt äventyr mot friheten av att hålla ett körkort i handen.

Våra fantastiska övningsbilar Audi Q3 och Audi A3 är lättkörda och mycket uppskattade bland våra elever och vi erbjuder utbildning på både manuell och automatväxlad bil.

Våra körlektioner är 55 minuter. Lektionslängden är anpassad så att du som elev ska orka hålla ditt fokus genom hela lektionen. Vi rekommenderar enkellektioner på grundnivå för att sen öka upp till dubbellektion 110 minuter längre fram i utbildningen.

Våra ordinarie körtider:

Måndag – torsdag 07.00 – 19.00

Fredag 07.00 – 12.00

Lördag 08.00 – 14.00.

Vi brukar rekommendera våra elever att börja med en testlektion, där vi tillsammans med dig lägger upp en plan för just din utbildning. Läs mer här

Vi arbetar efter utbildningsplanen som är baserad på Transportstyrelsens kursplan behörighet B. Du kommer alltid att kunna följa dina framsteg i ditt digitala utbildningskort och detta är ett bra hjälpmedel för att du ska kunna fortsätta att mängdträna hemma med din handledare.

För mer information kontakta oss via formuläret eller ring oss på 08 – 97 73 33.